24 Mart 2017 Cuma

SERSERİ SERBEST STİL

serseri serbest stil

Bir Santral'den Balat'a uzanan mutlu İstanbullu stilidir yazımıza konu olan :)
Ya bende gitgide bir serserileşme aman efendim asi tavırlar, pozlar gözlemlemiyor musunuz? Babam hep der asisin hoyratsın diye al işte artık tarzıma da yansıdıasffd



maskülen tarz

Biraz iş kadını tadında ama gömleğin orasını burasını dışarı çıkarıp bir kısmını içeri sokunca mahallede toplanıp kavgaya giden serseri kız çizgisine kayan bu stili ben sevdim valla arkadaşlar :)
1940 ların savaştan çıkmış caddelerde maskülen tarzını konuşturan kadınlarını hatırlattı bu look bana

bilgi üniversitesi santral

Bir de dedim ki okulumda fotoğrafımı çekecek birileri yok bulmuşken bir iki poz hatıram olsun.

eminönü

Hava o kadar güzeldi ki Şubat ın ortasında tam gezilecek zamanlardı.



fener

Çook görmek istediğim Balat-Fener i de görmüş oldum. Çok tatlı yerler. Ama bence Fener de inip oradan gezmeye başlayın ve biz gibi güneş batarken gitmeyin oralara cidden 1 gününüzü ayırıp sindire sindire gezilecek yerlermiş meğer.



balat

Her ne kadar ayağımdaki ayakkabı çok topuklu olmasa da bence düz taban ayakkabıyla gitmekte fayda var. Baya inişli çıkışlı çünkü



fener

Balat sokaklarında evler

balat

Meşhur fotoğraflık yerlerden birinde güneş battı ama biz azimle devam ettik :)


CEKET: İPEKYOL
PANTOLON: H&M
ÇANTA&AYAKKABI: ZARA
ŞAL: ŞALEVİ
KOLYE: MANGO
GÖMLEK: Tunalı Bülten Sokak'ta bir butikten


Karşılaştığımız bi amca bizi çekerken bi ara kahkalara boğdu en güzeli bu oldu fotoğraflardan ne o öyle kasıntı kasıntı dedi. Valla doğru söylemiş en samimisi en ''sevdiklerim yanımdayken gözlerimin içi gülüyor '' pozu bu olmuş ben sevdim :)

Görüşürüüz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder