25 Haziran 2016 Cumartesi

ÇİZGİLİ BOL PANTOLON KOMBİNİ

kombin önerileri

      Herkese merhabalaar,
Buradan bakınca aşırı enerjik bir kombin olmamış mı? Zaten turuncu rengin insan psikolojisinde böyle bir etkisi varmış. Hatta sınava hazırlanan insanların odalarında turuncu rengin çok kullanılmasını tavsiye ederler motivasyonu artırıyormuş. 





cool look

Tabi bana gelincee ben her rengin içinde enerjik olabilirim o ayrı :)) 




orange scarf

Mesela bence insan her zaman mutlu olamaz olmamalı da zaten. Yani acılar insanı insan yapar, pekiştirir. Ama yaşadığı acının bataklığından çıkmayı bilmeli. Bu da ancak hayata pozitif bakabilmeyle oluyor. Bazen gülüp geçmeyle oluyor. Zaten o gülüş olmayınca iyileşilmiyor. O gülüş kalpten gelmeyince de olmuyor ama insan taklit ederek gerçeğe bir süre sonra ulaşıyor bence. Kafadan sallamıyorum bunları bu yolda baya bir tecrübem var çok şükür :))

jumping look

Bu kadar felsefe yeter kombine dönelim biz :) Çekerken çok eğlendiğimizin fotoğrafıdır hemen üstteki

salaş kombin

Bu pantolonlar bu yıl özellikle ilkbahar/yaz koleksiyonlarında o kadar çok var ki. Kış aylarında da mevcuttu bazı markalarda ama yaza doğru herkesin aradığı bir parça oldu.

adidas ayakkabı

Bence insanlar artık rahat olmayı daha çok tercih ediyor kıyafet seçerken. Yani o dar pantolonlardan üste oturan kıyafetlerden çok bol, salaş kıyafetler tercih ediliyor.



zara pantolon

Bu pantolonların bir avantajı da pek çok parçayla kombinlenebilir. 

adidas 2016 season

Ben bu pantolonu daha bu kadar popüler değilken almıştım. Zaten kış koleksiyonundaydı. İndirimdeyken almıştım. O zamanlar pek kimse yüzüne bakmıyordu ama her yerde çeşitlerini görmeye başladıkça herkes bu tarz bir şey aramaya başladı. Bir şeyleri giymek veya kulanmak için diğer insanların da kullanması gerekmiyor. Zaten bu olay moda geçer stil kalır sözünü destekler nitelikte. Bir de artık ben daha sonra hiç giymeyeceğim şeyleri almamaya karar verdim. Yani aldığım şeyi uzun yıllar kullanabileceksem öyle alıyorum. Çok işe yarıyor bu teknik gerçekten. Bu yıl ben bu sayede çok fazla bir şey almadım.

turuncu renk anlamı

Bu pantolonu ön plana çıkaran parça ise kesinlikle bu tupturuncu şal. Ay çok seviyorum ya çok güzel değil mi rengiii 

ipek üniversitesi

Çoğu insanın kullanmayacağı bu rengin hastasıyım ya. Okul çantamla uyumuna da dikkatlerinizi çekerim efenim :)

okul kombini

                           rahat  kombinler

Benim ceket sevdiğimi de bilmeyen kalmadı heralde


colorful fashion

Ben bu pantolonu bu şekilde kombinledim. Daha da birçok şeyle bir araya getirilebilir. Instagram'dan paylaştığım fotoğraflarda başka hallerini de görebilirsiniz. Benimle fikirlerinizi paylaşmak isterseniz de beklerim.

adidas ayakkabı

Detaylar

çizgili pantolon kombin

PANTOLON: ZARA
CEKET: UNITED COLORS OF BENETTON
ŞAL: İPEKEVİ
AYAKKABI: ADİDAS METAL TOE
ÇANTA(K.rengi): ACCESSORİZE
GÖZLÜK: H&M

Fotoğraflar için canlarım Dilara Kayar ve Rukiye Ketenci'ye en büyüğünden sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder