25 Eylül 2014 Perşembe

SONBAHARDA ABİYE KOMBİNİ


abiye

Bir abiye kombininden herkese merhaba. Keyifler nasıl? Benim şu aralar keyfim pek yerinde. Ama hava değişikliğinden midir nedir hasta oldum :( Neyse hal hatır kısmından sonra gelelim kombinimizee:)

abiye ile platform ayakkabı mı giyilir?


Abiye kombini yaparken en dikkat etmemiz gereken şeylerden biri ayakkabılar. Uzun abiye kıyafetlerin altına GİYMEMEMİZ gereken ayakkabı kesinlikle stiletto! Stilettoları abiye kıyafetlerle tercih etmeyin. Uzun abiyeye en yakıştığını düşündüğüm ayakkabı ise kesinlikle platformlar çok daha havalı duruyor. Şıklığınızı da çok daha ön plana çıkarır. Ben bu ultra platform ayakkabıyı tercih ettim:)) Ayakkabı kalın topuklu olması ve ön tarafının da yüksekliğinin arkasıyla dengeli bi şekilde yüksek olması çok rahat etmemi sağladı. Ayakkabı rugan ama ön tarafında iki rugan arasında süet detay var. Çantamı da süet tercih ederek bi uyum yakaladım.


çiçekli abiye elbise

Üzerimde gördüğünüz neona dönük yeşil elbise ise( herkes sarı zannediyor ama o bir yeşil:)) yine annem ve benim tasarımım. Üst kısmı oturan alt kısmı ise tam 10 parça ayrı ayrı dikilerek yapıldı.Fotoğraflarda parçalar belli olmasa da kesinlikle bizim için çok zahmetliydi kalıbı çıkarana kadar canımız çıktı:) Alt kısmı kloş olarak da kesilebilirdi fakat parçalı şekilde çok daha hoş oldu. Çiçekli her şeye bayıldığım bir dönemdeyiz :') o yüzden bunu da bu şekilde yaptık. Uçuş uçuş havalı bi elbise oldu.

süet çanta

Kumaşı krep gerçekten çok rahat bi yapısı var. Aslında abiye dediğime bakmayın çünkü kumaşın yapısı gereği hem gece hem gündüz giyilebilecek formda bir elbise.

yeşil çiçekli elbise

Yolda durdurup o kadar çok soran oldu ki. Bu beni çok sevindirdi. Ama daha öyle bi üretim halinde değiliz malesef.

Çekimleri tabiki de Ünye'de yaptık. Bu muhteşem doğayı kaçıramazdım. o kadar eşya toplama kargaşası içinde çabama sağlık :))

çiçekli uzun elbise

Allahım duruşa bak ya heykel gibi tövbe yarabbim :)) Mankenlik duruş stillerini baya kapmışım yalnız:))

sonbahar trendleri

ELBİSE: S.KANTAR
ŞAL: İPEKEVİ
AYAKKABI: BAHÇELİ 7.CADDEDE Bİ BUTİKTEN
ÇANTA:  MATMAZEL'Dİ GALİBA ALALI UZUN ZAMAN OLDU :)

Yazımı buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederim daha güzel postlarda görüşmek üzeree:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder